Schweiz

Hoi zammä… :-) #klatsch

Wer von euch kommt aus der Schweiz?
Ich bin auf der suche nach einem onlineshop, wo ich Sachen wie "Klapperstorchtee" oder diese "Onestep" dinger bestellen kann…. Amazon liefert zwar in die Schweiz, aber es dauert Jahre und kostet so viel Versand… habt ihr da Erfahrungen?
#schwimmer

1

da bini etz gad froh und lis au mit. ha nemli hüt nomitag au grad nachem tee gsuecht. liebe grüess us GR

2

Huhu, lueg mal unter babyzauber.com. Det han ich de Klapperstorchtee kauft. Han en aber nöd lang benutzt. Han kei Lust meh gha immer Tee mache ;-)

One Step Ovus under my-shop.ch

lg us Züri

3

Super, i lueg mal.

Ebenso Gruss aus züri ;)

4

Bitte, bisch du Schwizerin? Mir sind glaub fast glich wiet. Bin ES + 8 und han au überhaupt kei Azeiche.

weitere Kommentare laden
10

Hoii

Lueg mal diskretelieferung.ch det han ich preeseed bstellt gha :-)

Lg usem glarnerland

11

oha super, mässi!

19

hey schätzlis… wann testet ihr?

20

Hallo #winke
ich habe meine Tests auch bei Lidertest bestellt.

Schnelle Lieferung und einfach per CC zahlen.

Bin auch ES plus 8 und total hibbelig :D

LG aus Zürich

21

okay, danke für die info. dann werde ich die lider teile auch mal probieren… wenn ich nach den 50 David-tests von ebay noch welche brauche …haha

oh so viele Zürcher… #huepf

weitere Kommentare laden
28

I bin au us de schwiz han früener immer ovus vo aide bnutzt sind au immer schön positiv worde vor paar jahr. Und jetzt bini inere neu bezihig und mir probierets sit 3 mönet han am afang ovus vo nal von minden gha sa sind 30er und sind nie positiv worde denn hani die vo evial bstellt da sind 20er und au nid positiv. Etz hani angsht da früener sogar 30er und 40er immer azeigt hend das öppis nid in ordnig isch. Het das scho mal eini gha und wo chumi 10er über ide schwiz

29

i ha si bi ebay.ch bstellt… 50stück inkl. 5 sstests…

habe damit keine Erfahrung.. aber wiegesagt, bei mir gehen 30er gar nicht und bei einer Kollegin auch nicht..

34

Ebay account willi nid unbedingt mache. Welli sind denn 10er eigentlich kenn mi gar nid us?

weiteren Kommentar laden
30

Halloo mitenand :-)

Bi ebefalls us de schwiiz und ich ha mini test's bi windeln.ch bstellt-super schnell klappet und oni problem :-)

Grüessli

33

Ebe det hani die nal vo minden bstellt aber bi mir funktionierets nid sie blibet de ganz zyklus dütlich aber nie positiv

36

Hets denn dete kei anderi als die? Ha ebe nu sst det bstellt drum weissi nid was ovu messig het...

weiteren Kommentar laden
39

Hallo mitenand ich bin au ES+8 und au us Züri. :-) ich fang glaub morn morge mala mit "orakle".... Ha das no nie gmacht bis jetzt - bin gspannt!
Mir sind jetzt ÜZ 13 und ich hoffe sehr, dasses jetzt mal klappt hät...

40

guete morge zürcher :-) und die anderen natürlich auch!

ich werde auch mal anfangen mit orakle… aber mini ovus sind nonig da...

41
Thumbnail

Ich han hüt dä erscht test gmacht. Bin jetzt ES +9 (oder +10) Was meined ihr? Isch wahrschinli no chli früeh zum öppis säge...aber er zeigt ganz klar ä zweiti Linie ah..

Grüessli

weitere Kommentare laden